Laura Cozma – versuri

    Născută pe 30.12.1994. Elevă în clasa a XII-a la Liceul Tehnologic „Costin Nenițescu”. Debut în revista liceului. Membru fondator al Cenaclului literar ”Ante Portas”. Premiul Special „Mihai M. Macovei” , mai 2013 și Premiul Asociației Culturale „Renașterea Buzoiană” , nov. 2013. Selecție din grupajul de versuri ce va fi citit în ședința din 10 mai 2014, a Cenaclului literar ”Ante Portas” al Casei de Cultură a Sindicatelor Buzău.

Image

 

 

 

     Mormântul lacrimilor

Lumina întunericului vine spre mine…

târfa diavolului, etern înfometată,

ca un fel de chemare, durerea-mi apare…

vocea înnecată în oceanul lacrimilor.

 

Lumina întunericului cristalizează…

pacienta diavolului, eternă fiară,

ca un fel de chemare, tăcerea-mi dispare…

mormântul lacrimilor, un oceanu de iubire.

 

 

 

                  Alb 

Timpul m-a prins sălbaticîn brațe,

dezbrăcându-mi haina sufletului,

iubindu-mă în umbra gândului tău…

 

Timpul m-a prins sălbaticîn brațe,

aruncându-mă-n infinitul tău,

în surdina întunericului…

 

Sfârșitul timpului m-a prins în brațe,

când pianul suna armonios,

focul m-a contopit cu trupul tău…

 

 

           Captivă

Sunt prizoniera amintirilor,

nebuna care-ți caută privirea

în lacrimile lui aprilie.

Când ascult viorile negre

scap timpul printre degete,

iar gândul alb îmi piere.

Sunt îmbrăcată-n amintiri,

poate par un bufon…

tânjesc după un strop de iubire.

Când florile se ofilesc,

parfumul durerii se așează

peste sufletu-mi întristat.

Sunt captivă-n amintiri,

poemul prin care voi rămâne vie,

ești tu!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Laura Cozma – versuri

  1. felicitari, fata frumoasa si talentata!

Lasă un răspuns

