MANDALACI CU PISTOL ÎNCĂRCAT CU RAHAT!

Cineva, oarecum supărat că am ce nu am cu politicienii, m-a întrebat de ce nu „intru” în politică. Am rămas uimit. Suna ca o invitaţie de a folosi vreo privată de pe la ţară, ceva cu scânduri putrede. Eram copil, aveam în satul meu un miliţian, Mandalac. Ceva cu mustaţă şi baston. În timpul unui film, la căminul cultural sătesc, văzând că sunt ceva mai retoric, m-a luat de coate, m-a scos afară, şi mi-a tras vreo 15 bastoane direct pe cap. Mandalac băuse. Nu am apucat, chiar dacă aveam doar vreo 13 ani, decât să mimez şi eu vreo doi pumni peste peruca mustăţii sale. Timp de două săptămâni mi-am pipăit dungile lăsate de baston. Apoi, ca din senin, am auzit Mandalac a căzut în WC-ul unei cârciumi din faţa primăriei de atunci. Multă vreme a râs tot satul. L-au scos cu greu din rahat. Şi-a spălat pistolul zile în şir, degeaba. De-o mai trăi, Mandalac pute şi acum.

Am reflexele mele. I-am răspuns curiosului meu interlocutor că niciodată nu am avut de ales între polonicul de rahat şi degetarul cu miere. Rahatul nu e dulce, e presărat cu zahăr. În schimb, mierea e un produs al proletariatului celor mai harnice fiinţe de pe planetă, albinele. Sper să nu fiu hulit de furnici pentru această afirmaţie. Au şi ele rolul lor… formic. Cam asta e democraţia naturii. Cu mandalaci cu tot…

Marin Ifrim

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la MANDALACI CU PISTOL ÎNCĂRCAT CU RAHAT!

  1. Tudor Cicu zice:

    Minunată relatare: Mandalac tot un fel de Boc. Ala cu rahat pe bot, ăstălalt, cu rahat (boc, în turceşte), pe clop. Ai dracului!, cum seamănă maimuţele astea între ele! De aceea sunt scriitorii, mâna care pune pana în mâinile lui Dumnezeu, pentru a nu se uita NIMIC din ce nu trebuie uitat.

Lasă un răspuns

