TOT DESPRE ANGLIA…

Despre cărţulia mea, “Scrisori din Anglia”, am fost nevoit să vorbesc recent. Am mai scris despre  lansare. Prilej cu care, chiar dacă ştiam bine că volumaşul făcuse deja impresii bune, am vorbit altfel. Am mărturisit sincer, sinucigaş, că am scris numai despre lucruri frumoase. Celelalte aspecte, mai puţin neînţelese de mintea mea, vor intra şi ele în vreo carte la fel de mignonă. Sunt un pic dezamăgit. Am trimis o scrisoare-invitaţie ambasadei britanice la Bucureşti. Un text biling şi respectuos. Am primit un răspuns la mişto, ceva ce pare a fi redactat de femeia de serviciu. Am trecut peste orice supărare. Iubesc Anglia din motive profunde, mult mai profunde decât vreun nene “corp diplomatic”. Întors în ţară, pe dos, şocat chiar de viaţa de zi cu zi din acest imperiu, din instinct de supravieţuire, am fost nevoit să gândesc la rece şi să constat că, oricât de supărat aş trăi aici, la mine acasă, ţara mea e mult mai frumoasă decât majoritatea ţărilor din Europa. Mai mult şi mai grav, româncuţele noastre, cu călugăriţe, cu tot, sunt cele mai frumoase femei din Europa. Suntem o ţară fabuloasă. Avem de toate. Din păcate, această ţară e condusă, de zeci de ani, numai de haimanale politice. De aici ni se trage totul. De dragul Angliei, de dragul doamnei Alexandra Noica şi a domnului Wilson Barnabas, postez aici şi alte poze din Anglia nativă, fără mutre de trimişi pe malul Dâmboviţei…

 Marin Ifrim

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

