NU ÎNŢELEG DE CE…

Nu e pentru prima dată când simt că sunt privit în fundul creierului şi-n fruntea curului. La ultima manifestare literară, o chestie obişnuită, ca de obicei, a venit şi  un „robot”. Tot ca de obicei, gura mi-a luat discursul. Ştiam că vorbesc „prostii”, în şi pentru mintea circuitelor electronice. După manifestare, câţiva scriitori oneşti, mi-au atras atenţia. Mi-au vorbit despre „robotul” în cauză. Despre condica sa de prezenţă raportată. Nu mai am reacţii în această privinţă. Scriu şi vorbesc. Altceva nu mai ştiu. Nu înţeleg de ce sunt băgat în seamă de „roboţi”. Sunt un om simplu, nu sunt deloc periculos pentru cei din jur. Îmi fac rău mie însumi. Primesc mai tot timpul sfaturi de „liniştire”. Mort să mă văd şi abia atunci voi începe să iau cuvântul. Ce lume mică, mai mică decât mine! Dacă eu sunt aşa cum sunt, „roboţii patriei” au o problemă. Mă vor refăta fără voia lor. Eu locuiesc şi trăiesc în sufletul istoriei ţării mele. Plătesc chirie sufletească enormă pentru „chinurile” relativ naţionaliste. În numele şi pe baza votului meu, rahatul e între măselele altora. Mă simt ca un patron actual care dă faliment pentru că, pe lângă el, de la bugetul statului, primesc salarii astfel de „roboţi cardiaci”…

Marin Ifrim

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la NU ÎNŢELEG DE CE…

  1. Tudor Cicu zice:

    Un „robot” am întâlnit şi eu în aula Bibliotecii V.Voiculescu. Fugise din urbea dobrogeană în aia băcăuană, crezând că i se va pierde urmele de turnător culturnic. Mai era o posibilitate: să mă înjure în direct, dar, cred că lua vreo două pe la ceafă, de la cei din jurul domniei sale. Ar fi contrastat cu peisajul zilei. Şi, mai bine, rămâi, aşa cum te-ai născut: anonim.
    P.S. Marine! Tabletele tale vor tăia respiraţia multora şi le vor îngrămădi găluşca în gât. Ca lupului înfierbântat, din poveştile lui Creangă!

Lasă un răspuns

