DESPRE O CRIZANTEMĂ CULTURALĂ PENTRU COROANĂ…

Nu am cum să nu mai scriu despre politicieni. Acum, în această secundă din viaţa mea, un rahat pe nume Calcan, fost băsist, la tv. , face nasol la profesoraşul de istorie Crizantemă Antonescu. A început războiul politic. O porcărie care afectează tot, inclusiv cultura. Deja se ştie cine va fi noul preşemongol al ţărişoarei. Antonescu, oricum l-am privi, e un intelectual rasat. Are discurs. Un discurs periculos pentru unii. Nu-l putem aşeza lângă unul precum C.wc.tudor. Îmi pare sincer rău pentru intelectualul Antonescu. Are minte de preşedinte. Dar, nu-mi dau seama, are faţa aceea cu care nu se arată matur. Ba chiar mi se pare periculos de inteligent pentru un politician. Ce să zic, pe Antonescu l-aş trage în breasla scriitorilor, l-aş propune şef de filială. Dincolo de toate, vorbeşte mai bine decât se screme Breban să scrie. E mare lucru. Dacă Antonescu va fi eliminat din meritele sale, dacă nu va ajunge unde merită, unde duc actele politice semnate acum vreo doi ani, înseamnă că ţara asta e de căcat. Omul acesta ştie ce trebuie să ştie. E un profesionist al retoricii. Şi nu mănâncă băsei pe pâine. Nu  e canibal. Nu are experienţa rece şi ţânţăroasă confortului din iurtă. Dacă nu s-o întâmpla vreun miracol, Antonescu va deveni o biată crizantemă aşezată pe chieptul celui venit de peste mări şi ţări.

Marin Ifrim

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

