DAN CAMER – „CÂNTECE DE FEMEIE”

DCF 1.0

CÂNTEC NUD

Nimic din cele lumeşti
să nu-mi fie străin
pe o poală de rochie
o cupă de vin
printre bucle bogate
şi fese rotunde
picioare prelungi să alin.
La locul cel tainic
şi magic altar
bărbăteşte să-nchin
totul să cuprind
şi în tot să îţi sorb
al dăinuirii dulce venin
al trupului tremur
şi al plăcerii
femeiesc suspin…

CÂNTEC LIN

Munţi şi văi
desenând sânii tăi.
adulmecând uşor
printre vârfuri cu dor
degustător
să cobor
peste pântec în jos
către crângul umbros
fructul oprit
fructul râvnit
fructul găsit.
Cântec lin
cu gust de vin
pelin
vino să-ţi
alin dulce şi amar
suspin…
CÂNTEC MOLCOM

Un munte
o vale
aşa de tare
aşa de moale
coborând
pe potecile tale
coborând şi plângând
plângând şi râzând
râzând şi sărutând
sărutând şi simţind
simţind şi iubind
un munte
o vale
aşa de tare
aşa de moale…

CÂNTEC VERDE

Să te privesc
să te doresc
să te-aduc
să te apuc
să te-nvârt
să te-ndoi
să te dezdoi
printre fire de trifoi
numai noi
numai doi
iarăşi doi
până-n ziua
de apoi.

FEMEIE

Acolo
între Scyla
şi Caribda.
Acolo
unde se despart
apele
şi viitorul creşte
din trecut.
Acolo
unde se leagă
şi se dezleagă
tainele lumii.
Acolo
unde este începutul
şi unde se arde
rugul existenţei.
Acolo
unde se germinează
sămânţa
din sămânţă
şi unde curge
izvorul
din izvor.
Acolo
între coapsele tale
sunt trup
din trupul tău
şi trup
în trupul tău
femeie…

RUGĂ

Fă-mă un lujer
Fă-mă o rădăcină.
Lasă-mă să cresc
prin tine tulpină.

Fă-mă un dor.
Fă-mă un cântec.
Lasă-mă să fiu
Prin tine descântec.

Fă-mă o ploaie.
Fă-mă un strop.
Lasă-mă să curg
prin tine potop.

Şi fă-mă lujer
Şi fă-mă dor
Şi fă-mă soare.
Şi fă-mă nor.

CHEMARE

Ia-mă
în inima ta
să te-nfloresc.

Ia-mă
în trupul tău
să te rodesc

Floare
din floare
şi rodire
din rodire.

Floare
din ninsoare
şi rodire
din nemurire.

NIMIC

Nu sunt nimic.
Sunt ceva.
Ceva mare
dar şi ceva mic.
Ceva mare
care strivesc
sub tălpile mele uriaşe
vieţuitoarele minuscule.
Ceva mic
care mă ascund
în adâncul muşuroaielor
pe care apoi le strivesc
cu tălpile mele uriaşe.

sunt nimic.

POEM

Ce înseamnă
să pui un cuvânt
lângă un alt cuvânt
până când
aduce a cânt
sau a miros reavăn
de pământ.

Ce înseamnă
să pui un vers
lângă un alt vers
până când
aduce a mers
sau a foame cumplită
de univers.

Ce înseamnă
să pui un alt cuvânt
lângă un alt vers

POST SCRIPTUM

Ce simplu
e totul.
Între viaţă
şi moarte
un C.V.
Între două
coperţi
un eseu despre
viaţă
şi moarte.

Punct.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

