Anteu, al nostru, către popor

CICU
(parodie de Tudor Cicu, după „anteu” – din „puberul străin” – de Gheorghe Istrate)
anteu-părintele ne-nvaţă
că şpaga ne mai ţine-n viaţă
cei ce cerşesc de-o lumânare şi-apoi mor
pământul (doar), cu-o groapă li-i dator.
de când am stelele pe faţă
şi mulţi biştari la locul lor…
luaţi aminte că-s păstor!
la toţi… cei mulţi, traduşi în viaţă.
„să nu mă pierd să nu mă sui…”
           aşa-mi spuneai, dar mi se-nclină
dealul de aur în lumină
din camăta… şi banii cui?!…
cei ce şmanglesc doar câte-un sfanţ
sfârşesc de milă într-un şanţ.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

