La frontiera literaturii

DE CE AM „OPRIT” LETOPISEŢUL

În principiu, nu aş avea de dat nicio explicaţie obligatorie. Totuşi, după sute de tablete politice, pamflete, cum zic unii, căpătasem nişte cititori de bună credinţă şi nişte griji ale unora despre grijile mele care erau grijile statului împotriva tuturor cetăţenilor. Am fost abordat pe stradă, am fost sunat la telefon etc. şi întrebat, vorba ceea: „De ce nene Anghelache?”. Am renunţat doar temporar la „Letopiseţ…”. El încă are glonţ pe ţeavă. Sunt foarte ocupat. Am ţinut seamă şi de sfaturile celor dragi, a celor care, spre deosebire de alţii, nu mă încurajau să le dau peste nas politicienilor şi gazetarilor aserviţi. Dimpotrivă! După câteva zile de la ştergerea „Letopiseţului…”, au apărut nişte reacţii fireşti, demenţial de normale. S-au supărat nişte inşi. Le-a fost luată pâinea de la gură. Le-a dispărut obiectul muncii. Au intrat în şomaj tehnic. Sunt nervoşi. Am primit ameninţări ceva peste realitatea vremii lui Hitler. Am reuşit să fac o „captură”. Cel puţin patru indivizi vor fi transferaţi la alt „obiectiv”. Culmea, băieţii scurţi la minte încă nu au renunţat de tot la umbra făpturii mele. Încă sunt lipsit de indiferenţa lor. Nu-i mai înţeleg. E vorba de cheltuieli de la statul împotriva populaţiei. „Letopiseţul lui Marin Ifrim” îşi trage sufletul. Un pic de răbdare…

Marin Ifrim

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la La frontiera literaturii

  1. ion radus zice:

    Sa-n teleg ca te-ai privatizat, nea Marine? Cum draqu, doar patru ai lasat fara munca? Esti modest, fii fara grija ca aia erau doar cei care te duceau acasa, restu’ sant in hibernare frate.Mai trageti sufletul ca ” materie ” ai din plin. Asteptam
    Fir

Lasă un răspuns

