Laura Cozma – poezii

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Înnorata zi

„Ai apărut într-o zi înnorată
Şi mi-ai înflorit destinul,
Şi-am citit dragostea prin cuvântul
Care m-a făcut atât de fericită,
Recunosc pentru prima oară
Că mi-ai schimbat viaţa toată,
Mi-ai făcut fiecare zi minunată
Şi ai devenit cea mai de preţ comoară.

Cum aş putea să mă despart de tine
Când simpla secundă este grea?
De ce ajungem la despărţirea rea
Şi nu trăim dragostea ce ni se cuvine?
Fiindcă nu poţi face cum doreşti
Când vezi această lume geloasă,
Se termină viaţa noastră frumoasă
Chiar dacă încă mă iubeşti.”

„Înnorata zi s-a reîntors, plânge dragostea,
Iubito, nu mai eşti a mea…”

De câte ori iubite

De câte ori iubite,
Acelaşi cântec ţi-am cântat
Şi am rămas aici aşteptându-te,
Din amara zi când ai plecat.

De câte ori mă atingeai,
Simţeai cum mă cutremuram;
Prin felul tău unic mă alintai,
Iar eu tot mai mult te iubeam.

De câte ori în noaptea luminoasă
Nimeni şi nimic nu ne despărţea,
Când îmi spuneai că sunt frumoasă,
La fel precum o stea.

De câte ori îmi trec reci fiori,
Gândesc că-n mine zace un Zburător;
Fiindcă văd ai tăi ochi fermecători,
Pe cer în tristul nor.

Laura Cozma

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Laura Cozma – poezii

  1. Tudor Cicu zice:

    De câte ori mai ţii un pix/ Şi vrei să scrii o poezie/ Gândeşte-te că de la Styx/ Orfeu s-a-ntors, mut pe vecie.

Lasă un răspuns

