Elena Radu – poeme

A VENIT VREMEA

să-mi trăiesc adevărata Privire
să-mi dau învelişul la o parte
să arăt lumea din care vin
să trezesc Pământul din adormire
să îi dezvălui faşa nemuririi

LIBERTATE

Mă arunc cu poemele mele
în mulţime şi râd cu ea
stăm în ploaie şi privim cerul –
eu, poemele şi mulţimea
Eu cu poemele mele
stăm uneori şi plângem
pentru că aşteptăm ziua
în care să iubim mulţimea

EFECT DE SOARE

Nicio femeie
nu-ţi poate da primăvara
ochilor mei
trupul obosit de această
figură de stil care e viaţa
Nicio femeie
nu-ţi poate mângâia chipul
cu amprentele lumii de mâine
Pentru lumea în care sunt
Mă lupt să rezist lângă tine

Din volumul bilingv „Poeme pentru acces provizoriu” („Poems for provisory acces”), apărut cu sprijinul financiar al Asociaţiei „Renaşterea Râmniceană”,
în traducerea lui Alexandru Radu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

