Mari poeţi români

vacanta 039

GHEORGHE IOVA

existarea în faţa mea se ridică
ca o înălţime ea există asupra mea
mîini să ţâşnească în locul sângelui din trup
numai peste mâini ea să poată să mă
lovească

să pot a fi lovit numai peste mâini
în văzul meu să existe ea care mă loveşte

ea existarea drept în faţa mea se ridică
ca un trunchi loveşte peste ochi
în şold peste picioare peste gât şi în piept
loveşte în cap şi peste spinare

nu pot îndura să fiu lovit aşa cum ea loveşte

legat în mine exist ca o câmpie
mă rog cuiva care are putere
mîini să-mi ţâşnească în locul sângelui din
trup

lovirea existării să o pot îndura
mîine multe să-mi ţîşneaşcă din trup
numai peste mâini să mă poată lovi
pe mîini să mă calce

Din volumulo „Eleven”, Editura „CEEA CE”, 2007.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mari poeţi români

  1. catalinlupu zice:

    va salut domnule Ifrim! am lecturat si eu cu placere, naucit si smerit, Eleven. va scriu aici intrucat as dori sa iau legatura cu dvs. si nu am gasit pe nicaieri o adresa de e-mail. daca va amintiti in urma cu ceva ani ati fost invitat de onoare la Pogoanele de domnul Ene la lansarea unei mici carti de poezie. am din nou bucuria sa va fac aceasta invitatie la aceeasi biblioteca pentru lansarea celei de a doua carti de poeme, aceasta se numeste Cand omul descopera tacerea si focul si a aparut recent. totodata as fi vrut sa va invit la Focus TV pe 5 aprilie pentru a discuta despre literatura in genere si despre aceasta carte. va las aici adresa de e-mail si numar de telefon: catalin.lupu@live.com, telefon 0756 951 888 iar daca imi puteti oferi o adresa de e-mail am sa va trimit cartea in format electronic pana cand ne vom intalni. In speranta ca nu v-am deranjat sper sa aud vesti de la dvs. Va multumesc

Lasă un răspuns

