Dor de mamă…

biteanu

Dor de mamă…

Visez adesea că te am,
În schimb nu e aşa,
Tu eşti departe acolo sus,
Iar eu aicea sunt.

Mi-e dor de tine,
Mama mea,
De chipul tău cel blând ,
Care mereu îmi zîmbea,

De mângâierea ta,
Ce mă liniştea,
Când visele urâte,
Îmi tulburau noaptea.

Acum încerc să înţeleg,
Cum de s-a întâmplat ,
Că aşa de repede a-i plecat
Şi-n urmă m-ai lăsat,

Cu un suspin pe faţă
Şi cu o vagă speranţă,
Că tu eşti în viaţă
Şi nu acolo sus.

Unde îngerii cu cununi de flori,
Te-nconjor cu dragostea lor.
Of, mama mea,
De ce-ai plecat acolo sus
Şi tu nimic n-ai spus.

Acum degeaba eu mai sper
Şi mă rog în zadar,
Măcar odată
Să simt că-mi eşti
Din nou aproape ,

Că-mi alini suferinţa,
Ce-n suflet o port,
Şi care-aş vrea din suflet
S-o uit ,
Dar chiar nu pot .

Biţeanu Dana-Georgiana

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

