Victor Rotaru – poezii

ZBURATORUL

20.02.2013 Beceni

Zborul este o voinţă
Pentru cei ce nu au teamă…
Fără el n-ar fi ştiinţă
Despre atmosfera ,,MAMA”.
Zburătorul n-o s-asculte
De ursita ce-i sortită;
Ca pilot trecut prin multe
Zboară-n lumea infinită.
Intră-n nori ca o nălucă
Dus de ,,păsări” oţelite…
Unde vrea ca să se ducă?!
Doar el ştie cu-a lui minte.
Se cunună cu-atmosfera,
Cea mai drag-a lui ,,IUBITA”,
Crezul lui este ca Terra
Cât e-n zbor să nu-l înghită!
A intrat în ,,slujba” manşei
Fără gânduri necurate,
Dar ca slujitor al branşei
Doar cu Domnul le împarte!
Este om cu mintea trează;
Temerar cât nu se poate!
Zilnic moartea o sfidează,
Decolând pe zi sau noapte.
Deci, să preţuim pilotul,
,,Zburător cu mândre plete”
Pentru el, zborul e totul,
Asta-i singura lui ,,sete”.

VOX DEI

13.02.2013 Beceni

Dacă-mi deşir în gând copilăria
Simt că mă doare sufletu-mi pribeag;
N-am cunoscut ce-nseamnă bucuria
Alături de un tată bun şi drag!

M-am ,,pripăşit” în lumea asata mare
Din flori de liliac sau de măslin!
De-aceea parcă sufletul mă doare
Că nu ştiu cărui tată să mă-nchin!

Măicuţa mea, s-o ierte-acolo Domnul
M-a zămislit uitând de Dumnezeu
Şi a plecat spre cer în veci cu somnul
Fără să-mi spună cine-i tatăl meu!

Dar timpul trece viaţa ne-mpresoară…
Un tată toţi avem pe-acest pământ.
La El ne închinăm în orice seară;
Cu El avem în viaţă legământ.

DRUM SPRE STELE

02.02.2013 Beceni

Toţi plecăm spre lumi funeste
Când e timpul de-a pleca;
Dar plecatu-i o poveste
Ce cu greu ne va-ncerca!

Îndreptându-ne spre stele
Îmbrăcaţi în mândru strai;
Unde mergem printre ele ?
Către Iad sau către Rai?!

Numai domnu-i ce socoate
Care-i locul nostru-n cer!
Singurul fără păcate!
Ne aşează-ntrun ungher.

După dreapta judecată
A Prebunului slăvit
În grădina prea curată
Intră cel neprihănit.

ÎNDEMN FRĂŢESC !

01.02.2013

Fii pribegi ai ţării mume
Rătăciţi printre ,,străini”
Reveniţi la gânduri bune,
De creştini şi de români!

Păstrând datina de-o viaţă
De la fraţii nesmintiţi…
Prin credinţă şi speranţă
Noi suntem nedespărţiţi.

Cugetul şi cu simţirea
Ne-n soţesc pe drumul greu!
De gândim drept sau aiurea…
Ştie bunul Dumnezeu!

Dragi români din lumi opace
Sfatul meu cel creştinesc
Este să trăim în pace
Sub stindardul românesc.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

