Eu m-am născut a doua oară

biteanu

 

Mă numesc Dana-Georgiana Biţeanu şi sunt din municipiul Buzău, în luna noiembrie anul 2005, eram elevă în clasa a-V-a şi am trecut o cumpănă mare a vieţii mele, un accident rutier foarte grav în urma căruia am fost lovită la cap, rinichiul stâng, vezică şi plămâni.
Fiind transportată în acea zi la Spitalul Clinic de Urgenţă „ Floreasca” din Bucureşti unde o echipă de medici condusă de domnul doctor neurochirurg Lungu Adrian, au efectuat o intervenţie chirurgicală care a durat 5 ore şi viaţa mi-a fost salvată.
doctor

Apoi am fost transferată la secţia Politraumatisme, unde datorită şefei de secţie doamna doctor Grinţescu Ioana şi a doamnei doctor Câţu Corina, medic curant, care au luat cele mai bune hotărâri, pentru menţinerea funcţiilor vitale, hotărâri puse în practică de un colectiv de asistente care m-au vegheat zi şi noapte, am început să mă simt mai bine.
Cât am fost în această secţie au fost mulţi medici care m-au consultat, printre aceştia a fost şi domnul doctor Plugaru, care a făcut tot posibilul şi a reuşit să nu mai fie nevoie să mă opereze la rinichi.
Tot ce v-am povestit până acum eu nu-mi amintesc deoarece am fost în comă 7 zile, toate acestea le ştiu de la tatăl meu.
Când am fost în afara oricărui pericol, am fost transferată la Spitalul „Marie Curie” din Bucureşti, în pavilionul de recuperare unde prin grija colectivului de acolo, asistente şi kinetoterapeuţi conduşi de doamna doctor Pădure Liliana, am început să învăţ să stau la marginea patului, apoi să merg.
În ziua de 16 decembrie 2005 am venit acasă, însă numai 5 zile, deoarece făceam temperatură am fost internată la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Grigore Alexandrescu”, apoi am fost transferată la Spitalul Judeţean Buzău.
În ziua de 31 decembrie, după amiază, am ajuns acasă, dar am stat numai noaptea de revelion căci a doua zi am fost internată de urgenţă la Secţia de Boli Infecţioase a Spitalului Judeţean Buzău, pentru că am făcut alergie la un medicament anticonvulsiv, acolo s-a ocupat de mine domnişoara doctor Damian Elena.
În luna iunie 2006 am fost din nou operată la cap de echipa condusă de d-l doctor Lungu Adrian, domnişoara doctor Gavrilă şi doamna doctor anestezist Manolescu, de data aceasta operaţia a durat trei ore şi jumătate.
Acolo şi-au dat silinţa ca totul sa fie bine colectivul de asistente condus de doamna asistentă şefă Luminiţa.
Tot timpul, cât am fost internată, alături de mine a fost tatăl meu, mătuşa Vali şi mătuşa Aurelia.
În perioada cât am fost acasă, am făcut gimnastică recuperatorie cu doamna kinetoterapeut Tania, căreia îi mulţumesc că m-a ajutat şi a avut răbdare cu mine.
Le mulţumesc şi le sunt recunoscătoare tuturor medicilor, asistentelor şi celorlalţi care au contribuit la salvarea vieţii mele şi la însănătoşirea mea, în special echipei de medici condusă de domnul doctor Lungu Adrian.
Deasemeni, le mulţumesc tuturor profesorilor care au fost alături de mine şi mi-au
înţeles durerea, în special doamnei diriginte Gheorghe Elena şi doamnei învăţătoare Jalbă Doina, colegilor din clasa mea, în special celor care mi-au trimis scrisori şi m-au vizitat, dându-mi putere să trec peste momentele foarte grele.
Tuturor care aţi fost aproape de mine vă spun din toată inima,

Vă iubesc!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Eu m-am născut a doua oară

  1. Girel Barbu says:

    Dana, să nu uiţi să-i mulţumeşti lui Dumnezeu, de câte ori deschizi ochii dimineaţa, El te iubeşte…

  2. Ce poveste de viata ai Dana! Este subiect de roman! Ma bucur ca te-am gasit aici si te cunosc. Ma bucur ca pe drumul durerii ai gasit atatia oameni care si-au facut meseria de medici, dar mai ales pe cea de om! Iti doresc din toata inima sanatate si numai bine. Da 8 Martie, la multi ani! Sa ti fie viata o primavara plina de iubire!
    Cu drag,
    Ana

Lasă un răspuns

